31. märts 2020
Tervitused kodukontorisse!
Kui praegune keeruline aeg millekski hea on, siis on see võimalus õppida, oma teadmisi värskendada ja ettevõtte süsteeme korrastada.
Oleme märtsikuu jooksul kirjutanud kaks artiklit ja pannud kokku portsu videoid, kus jagame väga olulisi näpunäiteid oma turunduse ja kodulehe paremaks muutmiseks.
Need on parasjagu nii pikad, et saad need veebikoosoleku ja näpuvärvidega värvimise vahel ära vaadata.
Kui sul on midagi meie märtsikuu jooksul jagatud tasuta materjalist nägemata jäänud, siis siin on kogu nimekiri ilusti koos.
Videod:
Efektiivse turunduse definitsioon… (1:15 min)
Kuidas oma klienti paremini tundma õppida? (1:42 min)
Kasutaja mõistmine ja ideaalne klient (1:51 min)
Veebilehe tellimise juures tehtavad vead (2:01 min)
Kas sinu kodulehel on kasutaja kasu selgelt välja toodud? (1:16 min)
Kui turundajast ja ettevõtjast saab investor… (2:47 min)
Millised on kodulehe vundamendi kaks olulist osa (1:18 min)
Mis on maandumisleht ja selle mõte (1:07 min)
Artiklid:
Kõige tähtsam küsimus digiturunduses: kuidas ma saaksin rohkematele klientidele kasulik olla?
Kodulehekülg ei too müüki – 7 kohta, kust vigu otsida
Boonusena lisan video, mis meie praegusesse aega väga hästi sobib. Eriti kõnetab see neid, kes mõtlevad järjest rohkem oma e-kanalite arendamise peale. Ligi 7 minutit kestvas videos räägib online launchide isa Jeff Walker kõige tähtsamast põhimõttest veebiäride ehitamise juures. Mis see on, jätan sulle üllatuseks.
The #1 Rule For Building Your Online Business (from Jeff Walker) (6:57 min)
Sama põhimõtet, millest Jeff räägib, rakendasime meie Henriga nii MTÜ, oma esimese e-poe kui Lavii üles ehitamise juures. Samuti oleme aidanud seda teha mitmel oma kliendil.
Head vaatamist!
Sinu turundus peab olema investeering, mitte kulu.
Timo Porval
Lavii turundusstrateeg
59 031 467
20. november 2024
12. november 2024
16. oktoober 2024